OHODNOŤTE A VYHRAJTE!

Odešlete hodnocení produktů jen několika kliknutími a vyhrajte jednu z pěti dárkových karet v hodnotě 5 000 Kč.*

Takhle to funguje:

Najděte zakoupený produkt 1

Najděte zakoupený produkt

Vyhledejte produkt, který jste si zakoupili v horním poli vyhledávání a přejděte na stránku produktu.

Vyplňte hodnocení produktu 2

Vyplňte hodnocení produktu

Na stránce přejděte dolů k „Hodnocení“ a napište hodnocení vašeho produktu.

Vyhrajte dárkovou kartu 3

Vyhrajte dárkovou kartu

Odesláním hodnocení automaticky vstoupíte do soutěže a s trochou štěstí vyhrajete dárkovou kartu. Vítězové budou měsíčně informováni e-mailem.

Tipy na hodnocení produktů

Pomocí těchto tipů snadno napíšete hodnocení

  • Pokuste se podrobně popsat vaše zkušenosti s výrobkem
  • Napište užitečné a konkrétní hodnocení, přičemž buďte zdvořilí a přátelští
  • Co se vám líbilo a co byste zlepšili?
  • Jste spokojeni s kvalitou?
  • Doporučil byste tento produkt nebo ne?

Tomu byste se ve svém hodnocení měli vyhnout

  • Informace, které se netýkají produktu.
  • Poznámky o cenách, nebo alternativních možnostech objednávání.
  • Poskytovat odkazy na stránky a osobní informace (např. Jména nebo OBI prodejny).
  • Hodnocení služeb OBI nebo hodnocení doručení. Pokud máte problémy s objednávkou nebo se chcete stěžovat ohledně nějakého výrobku, kontaktujte přímo náš Zákaznický servis.
Tipy na hodnocení produktů

Často kladené otázky

  • Jak vznikají hodnocení v online obchodě OBI?

    Po zakoupení produktu požádáme naše zákazníky internetového obchodu OBI e-mailem, aby ohodnotili zakoupený produkt. Každý však může ohodnotit jeden nebo více produktů přímo na stránce produktu. Zákazníci, kteří si zakoupili výrobek v OBI prodejně, mohou tento produkt vyhledat online a odeslat hodnocení.

  • Jak mohu produkt ohodnotit?

    Pokud jste zakoupili výrobek v internetovém obchodě OBI, můžete použít odkaz (link) uvedený v e-mailu, ve kterém vás žádáme o ohodnocení zakoupeného produktu. Ostatní zákazníci tedy mohou vidět, že toto hodnocení bylo napsáno ověřeným kupujícím. Na vyhledání a ohodnocení zakoupeného produktu můžete použít odkaz (link) „Hodnocení produktu“. Pokud váš produkt pomocí odkazu nemůžete najít, použijte horní vyhledávací pole a odešlete své hodnocení přímo na stránce produktu.

  • Kdy bude moje hodnocení zveřejněno?

    S cílem zajistit dodržování pokynů o hodnocení produktu (pokyny se nacházejí v oblasti hodnocení na stránkách produktů) se každé odeslané hodnocení prověří. Po odeslání hodnocení to proto může trvat až 72 hodin, než se objeví na naší stránce.

  • Proč bylo mé hodnocení zamítnuto?

    Pokud se vaše hodnocení neshoduje s našimi pokyny o hodnocení produktu, musíme ho zamítnout. Dodržování pokynů pro hodnocení je důležité, protože hodnocení produktů by mělo být nápomocné nám a ostatním zákazníkům. Účelem hodnocení je pomoci ostatním zákazníkům při rozhodování se o koupi a zároveň pomoci i nám vylepšit náš sortiment. Nezáleží na tom, zda hodnotíte produkt pozitivně, nebo negativně. Pokud bude vaše hodnocení zamítnuto, dostanete upozornění e-mailem. Zároveň budete mít možnost revidovat své předložené hodnocení.

  • Jak mohu odstranit, nebo upravit odesláné hodnocení produktu?

    Pokud se váš názor na zakoupený produkt změnil, napište e-mail na adresu service@obi.cz a uveďte, které hodnocení chcete upravit, nebo odstranit.

*Platí podmínky účasti výherní soutěže Hodnocení produktu: https://www.obi.cz/promotion/soutez/.

nahoru