Vaše nastavení prohlížeče zakazuje používání cookies.
Chcete-li na straně používat všechny funkce neomezeně, prosím povolte používání cookies a obnovte stránku.
Ušetřete čas při nákupu - vyberte si zboží z našeho online sortimentu a rezervujte si je pohodlně z domova - Vaše prodejna OBI Vám pak zakoupené zboží připraví k vyzvednutí do 2 hodin.
Je to jednoduché. Přijdete do Vaší prodejny OBI, kde na hlavních informacích nahlásíte číslo Vaší rezervace. Menší zboží bude pro Vás již připraveno. Větší zboží bude připraveno na příjmu zboží či v pick-up zóně. V obou případech zakoupené zboží uhradíte na hlavních informacích.
(1) Rezervační podmínky platí pro všechny nákupy zboží v rámci služby „Rezervace a vyzvednutí“ prostřednictvím stránek www.obi.cz, které provozuje společnost OBI Česká republika s.r.o., se sídlem Budějovická 778/3a, Michle, 140 00 Praha 4, IČO: 60470968, spisová značka C 25891 vedená u Městského soudu v Praze, uskutečněné koncovým zákazníkem. Během rezervace máte možnost nahlédnout do těchto rezervačních podmínek, vytisknout je a uložit v elektronické podobě. Platné znění těchto rezervačních podmínek najdete na stránkách www.obi.cz.
(2) Na základě rezervace, tj. návrhu na uzavření kupní smlouvy, dochází k uzavření kupní smlouvy v souladu s těmito rezervačními podmínkami a Obchodními podmínkami online shopu společnosti OBI Česká republika s.r.o. („OP OBI“), které jsou dostupné zde a které doplňují text těchto rezervačních podmínek ve věcech zde neupravených.
(3) Na základě uzavřené kupní smlouvy se rezervace zašle elektronicky příslušné prodejně OBI, která pro Vás zboží po stanovenou dobu zarezervuje k vyzvednutí. Vyzvednutí a odvoz zboží si budete zajišťovat vlastními prostředky. Reklamace zakoupeného zboží se řídí pravidly pro uplatnění práv z vadného plnění dle článku 9 OP OBI.
(4) Potvrzením rezervace prohlašujete, že souhlasíte s těmito rezervačními podmínkami platnými k okamžiku rezervace. Po potvrzení rezervace nedochází k uložení rezervačních podmínek a ani textu rezervační smlouvy. Máte však možnost vytisknout si příslušnou internetovou stránku během procesu rezervace při využití funkce tisku ze svého prohlížeče.
(5) Naše služba „Rezervace a vyzvednutí“ je určena výhradně osobám se sídlem či bydlištěm v České republice. Osoby, které mají omezenu svéprávnost nebo nenabyly plné svéprávnosti, jsou oprávněny využít nabízeného sortimentu jen v součinnosti se svým zákonným zástupcem či opatrovníkem a s jeho souhlasem.
1) Ceny uvedené v rámci služby „Rezervace a vyzvednutí“ představují aktuální ceny příslušné prodejny OBI v českých korunách platné k okamžiku potvrzení rezervace včetně všech daní a poplatků. Součástí této služby je také uvedení základní charakteristiky a vlastností zboží na webových stránkách www.obi.cz, popis jeho vlastností a další potřebné informace vztahující se k danému zboží.
(2) Rezervace se uskutečňují výhradně on-line prostřednictvím stránek www.obi.cz.
(3) Vaši rezervaci a uzavření kupní smlouvy Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme e-mailem, který nám pro tyto účely poskytnete. Přílohou tohoto potvrzení jsou také tyto rezervační podmínky ve svém aktuálním znění.
(4) Vaše zboží je zpravidla připraveno k vyzvednutí nejpozději do 4 hodin od uzavření kupní smlouvy. Termín vyzvednutí zboží si můžete určit až 5 dnů předem. Nevyzvednete-li rezervované zboží do 3 pracovních dnů od okamžiku, kdy je zboží nachystáno k vyzvednutí, rezervace zboží bude zrušena a společnost OBI je oprávněna od kupní smlouvy odstoupit. Před tímto termínem můžete od rezervace kdykoli odstoupit, a to bez uvedení důvodu.
(1) Další podrobnější informace o podmínkách online nákupu, zejména pokud jde o uplatnění práva z vadného plnění a záruky za jakost, možnosti odstoupení od smlouvy či informací ohledně zpracování osobních údajů naleznete v článku 8, 9 a 11 OP OBI na https://www.obi.cz/agb/.
(2) V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. V takovém případě Vám OBI vrátí kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně stejným způsobem, jako byly tyto prostředky přijaty, pokud se nedohodneme jinak. Článek 6 OP OBI se uplatní obdobně také pro tyto rezervační podmínky.
(3) Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje OBI prostřednictvím elektronické adresy info@obi.cz nebo prostřednictvím infolinky 277 001 004. Informaci o vyřízení Vaší stížnosti zašle OBI na Vaši elektronickou adresu.
(4) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi OBI a Vámi z kupní smlouvy.
(5) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Upozorňujeme, že po změně prodejny bohužel nemůžeme převzít stávající data z Vašeho nákupního košíku, poznámky "Zapamatovat si" ani porovnání výrobků.