Výměna a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží
V souladu se zákonným právem na odstoupení od smlouvy můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Na rozdíl od zákonné lhůty na odstoupení od smlouvy 14 dnů poskytujeme prodlouženou lhůtu odstoupení od smlouvy v délce 30 dnů. Uhradíme náklady na zpětné zaslání. Všechny informace k tématu odstoupení od smlouvy najdete v našich VOP.
Balíky,
Zpětnou zásilku můžete po přihlášení k Vašemu zákaznickému účtu snadno zajistit prostřednictvím funkce „Zaslat zboží zpět" v menu „Moje objednávky". Brzy obdržíte e-mailem štítek pro vrácení. Určité zboží lze také vrátit v místní prodejně OBI. Tuto možnost můžete ověřit ve svém zákaznickém účtu. Můj zákaznický účet
Dodržte prosím tyto kroky pro bezproblémové vyřízení vrácení.
Vracíte-li větší zboží, které nelze zabalit jako balík, vyzvedne si u Vás zásilku přepravce. Zpětnou zásilku můžete po přihlášení k vašemu zákaznickému účtu snadno zajistit prostřednictvím funkce „Zaslat zboží zpět" v menu „Moje objednávky". Váš požadavek na vrácení předáme příslušné spediční společnosti. Ta se s vámi co nejdříve spojí a sjedná si s vámi termín vyzvednutí.
Balíky,
Zpětnou zásilku můžete po přihlášení k Vašemu zákaznickému účtu snadno zajistit prostřednictvím funkce „Zaslat zboží zpět" v menu „Moje objednávky". Brzy obdržíte e-mailem štítek pro vrácení. Určité zboží lze také vrátit v místní prodejně OBI. Tuto možnost můžete ověřit ve svém zákaznickém účtu. Můj zákaznický účet
Dodržte prosím tyto kroky pro bezproblémové vyřízení vrácení.
- Nepoškozené zboží zabalte do bezpečného obalu pro přepravu (např. originální přepravní karton)
- Zkontrolujte, zda jsou ve zpětné zásilce přiloženy všechny součásti (včetně příslušenství)
- Uveďte na protokol o vrácení zboží (součást dodacího listu) důvod vrácení
- Nalepte štítek pro vrácení na balík, abyste měli vrácení zdarma
- Odevzdejte balík na pobočce příslušné zásilkové služby - https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist
Vracíte-li větší zboží, které nelze zabalit jako balík, vyzvedne si u Vás zásilku přepravce. Zpětnou zásilku můžete po přihlášení k vašemu zákaznickému účtu snadno zajistit prostřednictvím funkce „Zaslat zboží zpět" v menu „Moje objednávky". Váš požadavek na vrácení předáme příslušné spediční společnosti. Ta se s vámi co nejdříve spojí a sjedná si s vámi termín vyzvednutí.
Nic nebylo nalezeno
Bohužel jsme nenašli vhodný trh pro vaše hledání. Možná jste udělal překlep?