Dodání, stav a přeprava
Jaké otázky máte ohledně možností dodání?
Náklady na přepravu zboží se zobrazí v online shopu u vámi zvoleného zboží a mohou se lišit v závislosti na vlastnostech zboží (rozměry, hmotnost, nebezpečný náklad).
Náklady na přepravu se u objednávky neřídí podle počtu kusů objednaného zboží, nýbrž podle zboží s vyššími náklady na přepravu. Pokud odešleme vaši objednávku rozdělenou do několika zásilek, budeme vám náklady na přepravu účtovat samozřejmě pouze jednou.
O přesné výši nákladů na přepravu budete informováni v rámci procesu objednání.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Náklady na přepravu zboží se zobrazí v online shopu u vámi zvoleného zboží a mohou se lišit v závislosti na vlastnostech zboží (rozměry, hmotnost, nebezpečný náklad).
O přesné výši nákladů na přepravu budete informováni v rámci procesu objednání.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Náklady na přepravu se u objednávky neřídí podle počtu kusů objednaného zboží, nýbrž podle zboží s vyššími náklady na přepravu. Náklady na přepravu jsou vám samozřejmě účtovány pouze jednorázově.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Při objednání na stránce www.obi.cz je v současné době možné pouze dodání na území České republiky.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Ano, doručovací adresa může být odlišná od fakturační. Pokud si přejete změnit vaše telefonní číslo, rádi předáme tuto informaci spediční společnosti.
Pokud však chcete svou doručovací adresu změnit dodatečně a objednávka již byla odeslána, není již změna možná.
Pokud máte zákaznický účet, můžete si tam sami upravit své osobní údaje a doručovací adresy. Změny se však neprojeví u již odeslaných objednávek. To samé platí také pro vaši uloženou e-mailovou adresu.
Jinak obecně platí, že požadavkům na změnu skladby vaší objednávky bohužel nejsme již schopni vyhovět.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Obecně již není změna doručovací adresy možná. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis a uveďte číslo vaší objednávky. Prověříme, jaké jsou možnosti. Pokud již byla objednávka odeslána, není již změna možná. Pokud nebude možné zásilku doručit, vrátíme vám částku, kterou jste již uhradil/a.
Změny provedené prostřednictvím vašeho zákaznického účtu se neprojeví u již odeslaných objednávek.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Naše doručení proběhne na doručovací adresu, kterou jste uvedli v procesu objednávání. Doručení na jinou adresu, např. místo instalace, bohužel po odeslání objednávky již není možné.
Ve specifických případech, například u online objednávek kuchyní, vám nabídneme služby jako doručení na místo instalace včetně montáže. Všechny informace o nabízených službách najdete na stránce vámi zvoleného zboží.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Označení doručení "na adresu" znamená, že přepravce doručí zboží na příslušnou adresu na rovný kraj ulice. To může být na chodníku před domovními dveřmi, v ojedinělých případech také před přístupovou cestou k domu. Doručované zboží tedy není přineseno až k vašim domovním dveřím nebo do vašeho bytu. Pokud má být vaše zboží doručeno až k domovním dveřím, je nutné toto předem dohodnout se spediční společností.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Zásilky ve formě balíků zpravidla doručujeme prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Částečně také spolupracujeme s jinými přepravními společnostmi. Některé zboží navíc obdržíte přímo od dodavatele, proto nemusí být za určitých okolností k dispozici údaje o každé zásilce.
Vezměte prosím na vědomí, že vaše objednávka může být doručena ve vícero zásilkách, i když se u objednaného zboží zobrazuje stejný čas dodání. Jakmile bude zásilka předána přepravní společnosti, obdržíte individuální potvrzení o odeslání každé zásilky. Náklady na přepravu vám samozřejmě účtujeme pouze jednou.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
U nadměrného či nadrozměrného zboží, které nelze zaslat balíkem, zajišťuje dodání spediční společnost. Pokud je doručení zajišťováno spediční společností, bude vás spediční společnost kontaktovat telefonicky nebo e-mailem za účelem dohodnutí termínu doručení. Zboží je obvykle dodáváno od pondělí do pátku tzv. na adresu. Pokud má být vaše zboží doručeno až k domovním dveřím, je nutné toto předem dohodnout se spediční společností. Ve specifických případech, například u online objednávek kuchyní, vám nabídneme služby jako doručení na místo instalace včetně montáže.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Vezměte prosím na vědomí, že vaše objednávka může být doručena ve vícero zásilkách, i když se u objednaného zboží zobrazuje stejný čas dodání. Jakmile bude zásilka předána přepravní společnosti, obdržíte individuální potvrzení o odeslání každé zásilky. Náklady na přepravu vám samozřejmě účtujeme pouze jednou.
Náklady na přepravu se u objednávky neřídí podle počtu kusů objednaného zboží, nýbrž podle zboží s vyššími náklady na přepravu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Podle velikosti zboží nabízíme různé druhy dopravy, a proto se mohou dodací lhůty jednotlivých zásilek lišit. Některé zboží obdržíte přímo od dodavatele, proto bohužel nemůžeme vždy doručení sloučit do jednoho termínu. Abychom co nejvíce šetřili životní prostředí a váš čas, snažíme se dodání jednotlivých zásilek slučovat do jednoho termínu, pokud je to možné.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Jaké otázky máte ohledně stavu objednávky?
Informace o dodací lhůtě se zobrazí v online shopu u vámi zvoleného zboží. V potvrzení o doručení objednávky obdržíte e-mailem ještě jednou přehledně uvedené dodací lhůty veškerého objednaného zboží. V závislosti na velikosti zboží nabízíme různé druhy dopravy, a proto se mohou dodací lhůty jednotlivých zásilek lišit. Některé zboží navíc obdržíte přímo od dodavatele, proto nemusí být za určitých okolností k dispozici údaje o každé zásilce.
Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, zašleme vám potvrzení o jejím odeslání. V potvrzení o odeslání objednávky najdete zpravidla také číslo zásilky nebo odkaz pro sledování zásilky. Stav své objednávky můžete sledovat přímo ve svém zákaznickém účtu.
Přepravní společnost, která bude vaši zásilku doručovat, vás bude informovat o aktuálním stavu doručování vaší zásilky. Pokud máte dotazy ke stavu doručování zásilky, prosíme vyčkejte s nimi až uplyne více než pět dnů od uvedeného dodacího termínu.
Vezměte prosím na vědomí, že vaše objednávka může být doručena ve vícero zásilkách, i když se u objednaného zboží zobrazuje stejný čas dodání. Jakmile bude zásilka předána přepravní společnosti, obdržíte individuální potvrzení o odeslání každé zásilky. Náklady na přepravu vám samozřejmě účtujeme pouze jednou.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, zašleme vám potvrzení o jejím odeslání. Stav své objednávky můžete sledovat přímo ve svém zákaznickém účtu.
Přepravní společnost, která bude vaši zásilku doručovat, vás bude informovat o aktuálním stavu doručování vaší zásilky. Pokud máte dotazy ke stavu doručování zásilky, prosíme vyčkejte s nimi až uplyne více než pět dnů od uvedeného dodacího termínu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
U tohoto e-mailu se jedná o potvrzení o doručení objednávky po uskutečnění online objednávky na stránce www.obi.cz. Tento e-mail obsahuje přehled všech informací o vaší objednávce, jako je dodací lhůta, doručovací a fakturační adresa, zvolený způsob platby a seznam objednaného zboží. V případě dotazů si prosím připravte číslo vaší objednávky.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Nejprve zkontrolujte složku SPAM ve vašem e-mailu. Pokud ani tam e-mail nenajdete, pravděpodobně jste chybně zadal/a e-mailovou adresu. Můžete se obrátit na náš zákaznický servis, aby zkontroloval stav vaší objednávky.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Nemějte starosti, vše běží podle plánu. U tohoto e-mailu se jedná o potvrzení, že připravujeme vaši objednávku pro odeslání. Potřebujeme však ještě trochu času, než bude vaše objednávka odeslána. Mějte prosím strpení. Brzy od nás obdržíte potvrzení o odeslání.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
U tohoto e-mailu se jedná o potvrzení o odeslání vaší objednávky (pokud došlo k rozdělení do více zásilek, pak se může jednat o odeslání jedné ze zásilek). Vaše objednávka opustila náš expediční sklad a nyní je na cestě k vám.
V tento moment již není možné stornování vaší objednávky.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Nejprve zkontrolujte složku SPAM ve vašem e-mailu. Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, zasíláme potvrzení o jejím odeslání. Stav své objednávky můžete sledovat přímo ve svém zákaznickém účtu. Pokud máte dotazy ke stavu doručování zásilky, prosíme vyčkejte s nimi až uplyne více než pět dnů od uvedeného dodacího termínu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Můžete jednoduše kliknout na odkaz pro sledování zásilky v potvrzení o odeslání objednávky a tím se dostanete na stránku pro sledování zásilky přepravní společnosti. Objednané zboží, které lze zaslat jako balík, zasíláme zpravidla prostřednictvím společnosti DHL nebo DPD. Částečně spolupracujeme i s jinými přepravními společnostmi, abyste mohl/a co nejdříve začít se svým projektem. Některé zboží navíc obdržíte přímo od dodavatele, proto nemusí být za určitých okolností k dispozici údaje o každé zásilce.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, zasíláme potvrzení o jejím odeslání. Stav své objednávky můžete sledovat přímo ve svém zákaznickém účtu. Pokud máte dotazy ke stavu doručování zásilky, prosíme vyčkejte s nimi až uplyne více než pět dnů od uvedeného dodacího termínu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Abychom mohli nabízet široký sortiment zboží online, spolupracujeme s různými partnery, ať už se jedná o různé přepravní společnosti či dodavatele zboží. Některé zboží proto obdržíte přímo od dodavatele. V takovém případě se může stát, že nemáme k dispozici žádné údaje o zásilce.
Zásilka se tedy již pravděpodobně nenachází v našem poli působnosti. Pokud máte dotazy ke stavu doručování zásilky, prosíme vyčkejte s nimi až uplyne více než pět dnů od uvedeného dodacího termínu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Některé zboží můžete obdržet přímo od dodavatele. V takovém případě se může stát, že nemáme k dispozici žádné údaje o zásilce.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
V tomto případě může být vaše objednávka doručována ve vícero zásilkách a z různých skladů. Ke každé zásilce obdržíte individuální potvrzení o odeslání, jakmile je zásilka předána přepravní společnosti. Náklady na přepravu jsou vám samozřejmě účtovány pouze jednou. Kromě toho se snažíme vám zboží doručit co nejrychleji, abyste již mohl/a začít s prvními kroky svého projektu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Pokud je doručování zajišťováno spediční společností, bude vás kontaktovat spediční společnost telefonicky nebo e-mailem za účelem dohodnutí termínu doručení. Pokud si přejete změnit termín dodání, kontaktujte prosím přímo spediční společnost.
U vaší zásilky (balíku) můžete v některých případech upravit dodací termín a doručovací adresu přes odkaz na sledování zásilky přepravní společnosti. Odkaz jste obdržel/a e-mailem v potvrzení o odeslání zásilky.
Zákaznický servis OBI bohužel nemůže měnit dodací termíny.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Jaké otázky máte ohledně zpoždění doručení vaší OBI objednávky?
Je nám líto, že se u vaší zásilky vyskytly problémy. Potvrzení o doručení obdržíte automaticky, jakmile nám přepravní společnost nahlásí dodání zásilky. Pokud neproběhlo doručení na vámi uvedeném doručovací adrese nebo pokud zásilku převzal soused, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Pomůžeme vám zásilku najít nebo se postaráme o vrácení platby.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
U tohoto e-mailu se jedná o oznámení přesunutí dodacího termínu vaší zásilky. Náš příslib „DOKÁŽETE COKOLIV“ bereme velmi vážně a děláme, co je v našich silách, aby k vám vaše objednávka dorazila co nejdříve. Je nám líto, že u vaší objednávky došlo ke zpoždění. Náš sklad či přepravní společnost jsou bohužel aktuálně velmi zaneprázdnění.
Přehled o tom, které zboží bude mít zpoždění a kdy bude zboží pravděpodobně doručeno, najdete v e-mailu. Pokud vám zatím nemůžeme uvést žádný konkrétní dodací termín, jsme již v kontaktu s naším skladem, abychom vám mohli co nejrychleji poskytnout aktuální informace.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Náš příslib „DOKÁŽETE COKOLIV“ bereme velmi vážně a děláme, co je v našich silách, aby vaše objednávka k vám dorazila co nejdříve. Je nám líto, že se u vaší zásilky vyskytly problémy. Může se stát, že aktuálně zpracováváme velké množství objednávek, a proto odešleme vaši objednávku s malým zpožděním.
Také u přepravní společnosti může dojít ke zpoždění při doručování zásilky. V potvrzení o odeslání objednávky zpravidla obdržíte také informace o zásilce nebo odkaz na sledování zásilky. Prostřednictvím tohoto odkazu můžete svou zásilku stále sledovat.
Protože se zásilka v tomto okamžiku již nenachází v našem poli působnosti, nemáme k dispozici žádné další informace. Pokud máte dotazy ke stavu doručování zásilky, prosíme vyčkejte s nimi až uplyne více než pět dnů od uvedeného dodacího termínu.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Dodací lhůta pro vaši objednávku začíná běžet v okamžiku připsání vaší platby na náš účet. Je však možné, že vaše platba je připsána na náš účet až za několik dní po jejím odeslání z vaší strany. Jakmile je celková částka připsána na náš účet, bude vaše zboží co nejrychleji odesláno.
Nemůžete zde najít odpověď? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.